A legjobb brüsszeli ebédek megfizethető áron

2012.06.29. 10:23 Étteremkritikus

Eredetileg csak magyar éttermekről akartam írni, de többen kérték, hogy írjak külföldi helyekről is. Brüsszel Európa egyik politikai és gazdasági központja, sokan fordulnak meg arrafelé, tudomásom szerint legalább 10 ezer magyar él kint, én is jártam ott már többször is. Brüsszel elég jól áll éttermek terén a Michelin könyv alapján, az elmúlt években én is felkerestem pár helyet a felsoroltak közül. A listába csak a Michelin által ajánlott helyek közül válogattam be azokat, ahol kimagaslóan jó az ár-érték arányú ebédet lehet kapni és ezt Bib Gourmand kitüntetéssel jutalmazták.

  1. La manufacture: modern bisztrókonyha, előétel+főétel+kávé 16 euróért (Rue Notre Dame du Sommeil 12)
  2. Switch: modern konyha, leves+főétel 13 (vega), 15 (húsos) vagy 17 (halas) euróért (Rue de Flandre 6)
  3. Leonor:spanyol tapas 14 euróért ebédidőben (Avenue de la Porte de Hal 19)
  4. Sérafine: hagyományos ételek, 10 eurós ebéd (Avenue Adolphe Buyl 104)
  5. Bia Mara: fish and chips 10 euróért (Rue du Marché aux Poulets 41)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbetterem.blog.hu/api/trackback/id/tr614618338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása