A legjobb éttermek szerintem (2015)

2015.10.26. 10:35 Étteremkritikus

3 éve írtam már egy listát arról, hogy szerintem mik a legjobb magyar éttermek, de azóta volt sok változás, több éttermet átneveztek, átalakítottak, átköltöztettek vagy bezártak, de szerencsére új helyek is nyíltak. Gondoltam, hogy frissíteni kéne a listát, ezért most első körben összeszedtem a legjobb budapesti éttermeket.

Szóval szerintem ez a 20 legjobb budapesti étterem (betűrendben, hogy senki se sértődjön meg):

  • Arany Kaviár
  • Araz
  • Baraka
  • Bock
  • Borkonyha
  • Borssó
  • Costes
  • Csalogány 26
  • Fuji
  • Krizia
  • La Perle Noire
  • Laci!Konyha!
  • Mák
  • Nobu
  • Nu Bisztró
  • Olimpia
  • Onyx
  • Osteria Fausto's
  • St. Andrea
  • Tigris

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbetterem.blog.hu/api/trackback/id/tr308013429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása