A Tripadvisor toplistája 2013 augusztusában

2013.08.13. 13:53 Étteremkritikus

A Tripadvisor listáján tavaly óta több érdekes változás is volt. A legfontosabb ezek közül, hogy élre tört a Bistro 181 helyén működő Zeller és elég jól szerepel a nemrég nyílt KNRDY. Érdekes még, hogy néhány korábbi éllovas újra visszatért: Costes, Rosenstein, Arany Kaviár. A lista összeállításában apró módosítás, hogy kihagytam azokat a helyeket, ahol nem volt legalább 50 értékelés, így nem kerülnek fel olyan helyek, amiket néhány ember jónak talál most, de jövő hétre már sehol sem lesznek.

A 2013. augusztus 13-i állapot szerinti legjobb 25 étterem listáján megjelöltem az újonnan élre került helyeket:

  1. Zeller Bistro
  2. Borkonyha
  3. Onyx
  4. Hungarikum Bisztró (új)
  5. Taverna Dionysos
  6. Cafe Bouchon
  7. Costes (újra)
  8. Borssó Bistro
  9. KNRDY American Steakhouse & Bar (új)
  10. Rosenstein (újra)
  11. Paris Budapest (új)
  12. Gepárd és Űrhajó (új)
  13. Fausto's
  14. Book Cafe (új)
  15. Chess Restaurant
  16. Caffe GianMario
  17. Carne di Hall
  18. Cafe Jubilee
  19. Trófea Grill (új)
  20. Arany Kaviár (újra)
  21. Borbíróság
  22. Klassz
  23. Hunyadi Étterem
  24. Bock Bistro
  25. Marvelosa (új)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbetterem.blog.hu/api/trackback/id/tr525458963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.05. 23:26:26

A Trófea Grill (amúgy melyik, mert kapásból tudok ötöt) a legjobbak között ugye csak vicc?
Ezt a tömegigényeket kielégítő olcsó menzát vétek egy lapon említeni a Costessel, vagy a Bock Bisztróval!

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.09.06. 00:02:39

@Rézsöly Püpü: A Király utcai Trófeát valamiért nagyon sztárolják, sok turista betéved oda a központi fekvése miatt. Egyszer voltam ott céges rendezvényen, de szerintem még az átlag Trófea-színvonalat sem hozza. Sajnos ez kell a népnek, korlátlan fogyasztás és csak az étel mennyisége méri a minőséget a többségnél :(

odamondó 2013.10.05. 17:42:29

@Rézsöly Püpü: mert a zeller 1. helye? Elmentem. Hát egy erős közepes maximum. Úgy tűnik külföldön az emberek nem esznek jó helyeken.

2013.10.09. 11:07:19

@odamondó: nekem a Zeller még nem volt meg. Nem nagyon szeretem a zellert, javítja a libidót, nekem meg van elég bajom anélkül is! :-)
süti beállítások módosítása